Galeria

E30 318i M20B25 Kamila

E30 kamila przyjechało na kompleksową konserwację podwozia, naprawy blacharskie, wygłuszenie wnętrza, malowanie komory silnika i kilku innych elementów, swap i remont silnika M20B25 oraz dołożenie klimatyzacji.

E30 318i M20B25 Kamila

Zaczynamy jak zawsze od klasyki gatunku, czyli kwadraty 😉

E30 318i M20B25 Kamila

Odtwarzamy fabryczne przetłoczenia i wzmocnienia

E30 318i M20B25 Kamila

Odtwarzamy fabryczne przetłoczenia i wzmocnienia

E30 318i M20B25 Kamila

Odtwarzamy fabryczne przetłoczenia i wzmocnienia

E30 318i M20B25 Kamila

Odtwarzamy fabryczne przetłoczenia i wzmocnienia

E30 318i M20B25 Kamila

Odtwarzamy fabryczne przetłoczenia i wzmocnienia

E30 318i M20B25 Kamila

podciągi progów również wymagały ingerencji

E30 318i M20B25 Kamila

naroża komory silnika

E30 318i M20B25 Kamila

naroża komory silnika

E30 318i M20B25 Kamila

naroża komory silnika

E30 318i M20B25 Kamila

naroża komory silnika

E30 318i M20B25 Kamila

gniazda sprężyn tylnych wymagają otwarcia

E30 318i M20B25 Kamila

gniazda sprężyn tylnych wymagają otwarcia

E30 318i M20B25 Kamila

gniazda sprężyn tylnych wymagają otwarcia

E30 318i M20B25 Kamila

gniazda sprężyn tylnych wymagają otwarcia

E30 318i M20B25 Kamila

podłużnice wymagają otwarcia

E30 318i M20B25 Kamila

podłużnice wymagają otwarcia

E30 318i M20B25 Kamila

naprawy również wymagała rurka prowadząca węży paliwowych

E30 318i M20B25 Kamila

w międzyczasie usuwamy rudą również od drugiej strony

E30 318i M20B25 Kamila

usuwamy w całosci fabryczną konserwacją podwozia w celu usunięcia rdzy z najmniejszych zakamarków

E30 318i M20B25 Kamila

usuwamy w całosci fabryczną konserwacją podwozia w celu usunięcia rdzy z najmniejszych zakamarków

E30 318i M20B25 Kamila

półka pod akumulatorem wymagała odwiercenia

E30 318i M20B25 Kamila

półka pod akumulatorem wymagała odwiercenia

E30 318i M20B25 Kamila

wypiaskowany element można wstawić spowrotem

E30 318i M20B25 Kamila

W międzyczasie przygotowujemy silnik i podzespoły

E30 318i M20B25 Kamila

elementy aluminiowe zostały pomalowane proszkowo

E30 318i M20B25 Kamila

Silnik składamy od podstaw od gołego bloku

E30 318i M20B25 Kamila

Silnik składamy od podstaw od gołego bloku

E30 318i M20B25 Kamila

Prawilne 2.5l pojemnności 6 cyl

E30 318i M20B25 Kamila

Każdy element stalowy został ocynkowany, a każdy element aluminiowy wysodowany i pomalowany proszkowo

E30 318i M20B25 Kamila

alternator, rozrusznik i kompresor klimatyzacji zostały kompleksowo zregenerowane

E30 318i M20B25 Kamila

alternator, rozrusznik i kompresor klimatyzacji zostały kompleksowo zregenerowane

E30 318i M20B25 Kamila

Każdy element stalowy został ocynkowany, a każdy element aluminiowy wysodowany i pomalowany proszkowo

E30 318i M20B25 Kamila

Każdy element stalowy został ocynkowany, a każdy element aluminiowy wysodowany i pomalowany proszkowo/p>

E30 318i M20B25 Kamila

Silnik nabiera formy

E30 318i M20B25 Kamila

Silnik nabiera formy

E30 318i M20B25 Kamila

Silnik nabiera formy

E30 318i M20B25 Kamila

Silnik nabiera formy

E30 318i M20B25 Kamila

Silnik nabiera formy

E30 318i M20B25 Kamila

Jeszcze tylko układ sprzęgłowy i odświeżona skrzynia biegów

E30 318i M20B25 Kamila

po skończonych pracach blacharskich czas na konserwację podwozia

E30 318i M20B25 Kamila

zabezpieczamy podwozie epoksydem

E30 318i M20B25 Kamila

zabezpieczamy podwozie epoksydem

E30 318i M20B25 Kamila

zabezpieczamy podwozie epoksydem

E30 318i M20B25 Kamila

zabezpieczamy podwozie epoksydem

E30 318i M20B25 Kamila

zabezpieczamy zgrzewy podwozia mastykami

E30 318i M20B25 Kamila

zabezpieczenie mechaniczne podwozia

E30 318i M20B25 Kamila

zabezpieczenie mechaniczne podwozia

E30 318i M20B25 Kamila

zabezpieczenie mechaniczne podwozia

E30 318i M20B25 Kamila

zabezpieczenie mechaniczne podwozia

E30 318i M20B25 Kamila

czas na lakierowanie komory

E30 318i M20B25 Kamila

czas na lakierowanie komory

E30 318i M20B25 Kamila

czas na lakierowanie komory

E30 318i M20B25 Kamila

lakierowanie komory

E30 318i M20B25 Kamila

komora w swieżym lakierze bronzit beige

E30 318i M20B25 Kamila

przy okazji kilka poprawek lakierniczych

E30 318i M20B25 Kamila

i naprawa błotnika

E30 318i M20B25 Kamila

naprawa błotnika

E30 318i M20B25 Kamila

Składamy komorę po lakierze

E30 318i M20B25 Kamila

Składamy komorę po lakierze

E30 318i M20B25 Kamila

Składamy komorę po lakierze

E30 318i M20B25 Kamila

Montujemy Klimatyzację na nowych lub zregenerowanych częściach

E30 318i M20B25 Kamila

Montujemy Klimatyzację na nowych lub zregenerowanych częściach

E30 318i M20B25 Kamila

Montujemy Klimatyzację na nowych lub zregenerowanych częściach

E30 318i M20B25 Kamila

Montujemy Klimatyzację na nowych lub zregenerowanych częściach

E30 318i M20B25 Kamila

Montaż silnika

E30 318i M20B25 Kamila

Montaż silnika i osprzętu

E30 318i M20B25 Kamila

Montaż silnika i osprzętu

E30 318i M20B25 Kamila

Montaż silnika i osprzętu

E30 318i M20B25 Kamila

Montaż silnika i osprzętu

E30 318i M20B25 Kamila

Montaż silnika i osprzętu

E30 318i M20B25 Kamila

Upinamy kable

E30 318i M20B25 Kamila

Składamy zawieszenie

E30 318i M20B25 Kamila

Składamy zawieszenie

E30 318i M20B25 Kamila

Składamy zawieszenie i napęd

E30 318i M20B25 Kamila

Składamy zawieszenie i napęd

E30 318i M20B25 Kamila

Składamy zawieszenie i napęd

E30 318i M20B25 Kamila

Składamy zawieszenie i napęd

E30 318i M20B25 Kamila

Nowy układ wydechowy

E30 318i M20B25 Kamila

Nowy układ wydechowy

E30 318i M20B25 Kamila

Na koniec nowe naklejki serwisowe BMW

E30 318i M20B25 Kamila

Na koniec nowe naklejki serwisowe BMW

E30 318i M20B25 Kamila

Naklejka obsługowa klimatyzacji

E30 318i M20B25 Kamila

Przebieg silnika liczymy od nowa

E30 318i M20B25 Kamila

Czekamy na pierwszą wymianę oleju po dotarciu silnika