Galeria

E30 325IS S38B36 Marcina

Bazą projektu jest wąska lampa 325IS czyli wyjściowo bardzo bogato wyposażona 325i przeznaczona na rynek US. Karoseria jest w świetnym stanie blacharskim wynikającym z ciepłego klimatu, ponadto jak wszystkie E30 na rynek US posiada dodatkowe wzmocnienia (rozpórki w drzwiach, rozpórka podwozia, wcmocnienie kolumny kierow.).

Zakres prac obejmuje:
Lakierowanie całej karoserii (zmiana koloru)
Swap silnika na S38B36 z E34 M5, w szczególności spięcie go z klimatyzacją, tempomatem chłodnicą oleju
Kompleksowa rewizja stanu silnika, mycie, uszczelnienie, malowanie
Ocynk wszystkich śrub - każda śrubka z samochodu i silnika - bez wyjątku
Regeneracja układu klimatyzacji
Budowa custom zawieszenia pneumatycznego
Wspawanie wzmocnień w wahacze, sanki, przerobienie tylnej belki pod regulacje kątów
Budowa indywidualnych felg BBS RS pod maksymalne parametry jakie jest w stanie zmieścić e30 bez ingerencji w błotniki (16x10.5 oraz 16x9.5) - w szczególności zmiana rozstawu oraz toczenie i nadlewanie rotorów aby uzyskać idealny spas z błotnikami
Budowa wydechu ze stali nierdzewnej
Regeneracja całego układu hamulcowego, relokacja ABS

W skrócie:
Silnik - S38B36 E34 M5 shamowany na 314HP 360Nm
Układ chłodniczy -Custom aluminiowa chłodnica wody
Custom aluminiowa chłodnica oleju spięta z fabrycznym termostatem oleju S38
Układ paliwowy seryjny - dwie pompy paliwowe (wewnętrzna i zewnętrzna)
Układ dolotowy - Filtr powietrza ITG
Układ napędowy - krzynia biegów 5b
shortshifter
układ sprzęgłowy S38 na kole jednomasowym
wahacze ze wspawanymi wzmocnieniami
grube półosie
dyferencjał z blokadą 25% S2.93 typ 188
Wydech w całości ze stali nierdzewnej:
tłumiki środkowe i końcowy custom kwas
kolektory równoodległościowej ze stali nierdzewnej E34 M5

Zawieszenie:
wspawane fasolki regulujące zbieżność i negatyw tylnej osi
najgrubsze seryjne stabilizatory 20mm/14,5mm
tuleje wahaczy przednich zastąpione łożyskami uniball z regulacją kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy
amortyzatory przód Bilstein B8 Astra F
amortyzatory tył Bilstein B8 E36 skrócone tłoczyska, korpusy, utwardzone
wszystkie tuleje poliuretanowe 90ShA
custom okucia z wpuszczaym wewnątrz czopkiem naszej produkcji
przednie kolumny 51mm z okuciami naszej produkcji
regulacja negatywu camber plate Silver Project
wszystkie przewody poprowadzone pod autem na miedzi 10mm, mocowania nie ingerujące w karoserię (zawieszenie w 100% demontowalne i odwracalne)
przewody elastyczne zakute na 300bar ze sprężyną zabezpieczającą mechanicznie
butla we wnęce koła zapasowego 40l
dwa kompresory viair 444c
blokada przepływu powietrza między osiami (rozwiązujące słynny problem pływania w zakrętach aut na pneumatyce)
reduktory, zawory membranowe 1/2’'
sterowanie z oryginalnych e30stkowych przełączników szyb elektrycznych (brak ingerencji w orginalne wnętrze)
wskaźniki ciśnienia VDO seria vievline (wzorem oryginalnych wskaźników z e30 m3)
Układ kierowniczy: maglownica z E36, zwiększony KWSZ za pomocą regulowanych tulei wahacza uniball
Układ hamulcowy: seria 325i + ABS, przewody w stalowym oplocie, podwójne serwo hamulcowe IX i pompa hamulcowa E34, tarcze nacinane i nawiercane Mikoda
Wnętrze:
Rollbar Staffa
Kierownica Mały MT2
Tempomat
Klimatyzacja
OBC2 przeprogramowane pod silnik S38B36
Fotele OMP podgrzewane czarna skóra naturalna
Pasy szelkowe czteropunktowe 3’’ OMP
Duży narzędziownik w bagażniku
Nagłośnienie Sound System + Radio Bavaria RDS
Uchylne tylne szyby
Podgrzewany zamek kierowcy, grzane spryskiwacze
Elektryczne szyby i szyberdach
Dodatkowe wygłuszenia deski i tunelu z 324td
Ospojlerowanie:
OEM dokładka przednia 325IS
Felgi:
BBS RS 16x10.5 16x9.5
rotory polerowane na lustro
ranty Radinox Stal nierdzewna

E30 325IS S38B36 Marcina

bazą jest wąska lampa 325IS, autko w oryginalnym stanie sprowadzone ze słonecznej Californi

E30 325IS S38B36 Marcina

rozbieramy E30stkę dbając o najmniejsze szczegóły

E30 325IS S38B36 Marcina

szczegółowo dokumentujemy spasowanie elementów blacharskich co w przyszłości pomaga rozwiać wątpliwości przy składaniu auta po lakierze

E30 325IS S38B36 Marcina

paradokslanie w tym przypadku duża ilość wycieków z silnika i nigdy nie myta komora wspomogły zachowanie świetnego stanu blacharskiego 😉

E30 325IS S38B36 Marcina

paradokslanie w tym przypadku duża ilość wycieków z silnika i nigdy nie myta komora wspomogły zachowanie świetnego stanu blacharskiego 😉

E30 325IS S38B36 Marcina

kompleksowo przeglądamy karoserię we wszystkich newralgicznych miejscach pod kątem ognisk korozji- w tym przypadku E30stka nie wymaga żadnych ingerencji blacharskich

E30 325IS S38B36 Marcina

kompleksowo przeglądamy karoserię we wszystkich newralgicznych miejscach pod kątem ognisk korozji- w tym przypadku E30stka nie wymaga żadnych ingerencji blacharskich

E30 325IS S38B36 Marcina

kompleksowo przeglądamy karoserię we wszystkich newralgicznych miejscach pod kątem ognisk korozji- w tym przypadku E30stka nie wymaga żadnych ingerencji blacharskich

E30 325IS S38B36 Marcina

kompleksowo przeglądamy karoserię we wszystkich newralgicznych miejscach pod kątem ognisk korozji- w tym przypadku E30stka nie wymaga żadnych ingerencji blacharskich

E30 325IS S38B36 Marcina

kompleksowo przeglądamy karoserię we wszystkich newralgicznych miejscach pod kątem ognisk korozji- w tym przypadku E30stka nie wymaga żadnych ingerencji blacharskich

E30 325IS S38B36 Marcina

kompleksowo przeglądamy karoserię we wszystkich newralgicznych miejscach pod kątem ognisk korozji- w tym przypadku E30stka nie wymaga żadnych ingerencji blacharskich

E30 325IS S38B36 Marcina

kompleksowo przeglądamy karoserię we wszystkich newralgicznych miejscach pod kątem ognisk korozji- w tym przypadku E30stka nie wymaga żadnych ingerencji blacharskich

E30 325IS S38B36 Marcina

kompleksowo przeglądamy karoserię we wszystkich newralgicznych miejscach pod kątem ognisk korozji- w tym przypadku E30stka nie wymaga żadnych ingerencji blacharskich

E30 325IS S38B36 Marcina

kompleksowo przeglądamy karoserię we wszystkich newralgicznych miejscach pod kątem ognisk korozji- w tym przypadku E30stka nie wymaga żadnych ingerencji blacharskich

E30 325IS S38B36 Marcina

kompleksowo przeglądamy karoserię we wszystkich newralgicznych miejscach pod kątem ognisk korozji- w tym przypadku E30stka nie wymaga żadnych ingerencji blacharskich

E30 325IS S38B36 Marcina

pierwsza rewizja silnika S38B36

E30 325IS S38B36 Marcina

aby zachować klasyczny look pod maską założyliśmny pokrywę silnika z S38B35

E30 325IS S38B36 Marcina

pierwsza przymiarka silnika, niestety S38 nie wchodzi do E30 ani na wysokość, ani na długość...

E30 325IS S38B36 Marcina

kompresor klimy ma zdecydowanie za mało miejsca na bezpieczną pracę

E30 325IS S38B36 Marcina

opuszczenie silnika niżej pozwoli na zamknięcie maski, ale da też dodatkową przestrzeń do cofnięcia silnika w kierunku grodzi

E30 325IS S38B36 Marcina

aby opuścić silnik maksymalnie nisko, musimy przerobić miskę olejową - pozwoli to normalnie zamknąć maskę ale przy okazji poprawi wysokość środka ciężkości pojazdu

E30 325IS S38B36 Marcina

miska została maksymalnie podcięta pod maglownicę, teraz pozostaje problem wystającej części poniżej płaszczyzny sanek

E30 325IS S38B36 Marcina

miskę należy spłycić, a smok olejowy skrócić

E30 325IS S38B36 Marcina

utraconą objętość oleju odzyskamy z naddatkiem budując boczne komory olejowe

E30 325IS S38B36 Marcina

miska spłycona

E30 325IS S38B36 Marcina

smok olejowy skrócony

E30 325IS S38B36 Marcina

teraz możemy wykonać korektę ustawienia silnika

E30 325IS S38B36 Marcina

dosuwamy silnik do samej grodzi

E30 325IS S38B36 Marcina

dosuwamy silnik do samej grodzi

E30 325IS S38B36 Marcina

to ustawienie skrajne - nie pozwoliłoby na montaż wygłuszenia

E30 325IS S38B36 Marcina

skrajne cofnięcie slnika wymaga podcięcia wygłuszeń ściany grodziowej pod głowicę

E30 325IS S38B36 Marcina

blok silnika wymagał podcięcia, gdyż kolidował z tunelem skrzyni

E30 325IS S38B36 Marcina

silnika już bardziej nie cofniemy bez ingerencji w ścianę grodziową, pod to ustawienie budujemy custom aluminiową chłodnicę wody

E30 325IS S38B36 Marcina

silnik już ustawiony, wystarczyło zapasu na pracę silnika przód-tył na poliuretanowo-aluminiowych poduszkach

E30 325IS S38B36 Marcina

niestety żadna z seryjnych rozpórek kielichów nie da się zamontować z S38 - z pomocą przychodzi STAFFA

E30 325IS S38B36 Marcina

rozpórka wykonana na zamówienie stricte pod nasze ustawienie S38 - dzięki współpracy z STAFFA

E30 325IS S38B36 Marcina

planujemy przestrzeń dla osprzętu silnika - plenum zostało przerobione aby zmieścić podwójne serwo hamulcowe

E30 325IS S38B36 Marcina

pod to ustawienie silnika budujemy chłodnicę, miskę, plenum i oczywiście łapy silnika

E30 325IS S38B36 Marcina

miska została rozbudowana na boki, aby zwiększyć objętość oleju, a co za tym idzie poprawić wymianę cieplną

E30 325IS S38B36 Marcina

miska została rozbudowana na boki, aby zwiększyć objętość oleju, a co za tym idzie poprawić wymianę cieplną

E30 325IS S38B36 Marcina

nie zapominamy o czujniku poziomu oleju współpracującym z checkpanelem

E30 325IS S38B36 Marcina

nie zapominamy o czujniku poziomu oleju współpracującym z checkpanelem

E30 325IS S38B36 Marcina

miska gotowa, całosć elegancko pospawana dzięki DBlacKBoX Custom Welding

E30 325IS S38B36 Marcina

na koniec wracają na swoje miejscie osłony antyrozbryzgowe oraz wspawujemy dodatkowe ścianki zapobiegające odpływaniu oleju w zakrętach; ponadto miska została splanowana gdyż odkształciła się nieznacznie przy spawaniu

E30 325IS S38B36 Marcina

spinamy elektrykę silnika, w szczególności konfigurujemy komunikację sterownika z E30stką za pomocą stomp-codes

E30 325IS S38B36 Marcina

aluminiowa chłodnica oleju + przewody olejowe zakute pod E30

E30 325IS S38B36 Marcina

przerabiamy układ chłodzenia pod E30

E30 325IS S38B36 Marcina

barany z e34 M5 będą pasowac do E30 po drobnych przeróbkach

E30 325IS S38B36 Marcina

barany z e34 M5 będą pasowac do E30 po drobnych przeróbkach

E30 325IS S38B36 Marcina

silnik myjemy, uszczelniamy, dokonujemy rewizji panewek, sprzęgła, malujemy elementy osprzętu

E30 325IS S38B36 Marcina

plenum i pokrywa po chemicznym zdjęciu lakieru

E30 325IS S38B36 Marcina

pokrywa i plenum pomalowane w czarną strukturę jak w fabryce, do tego przetłoczenia wypolerowane na lustro

E30 325IS S38B36 Marcina

łapa silnika wygląda dziwacznie, ale musi się mijać z kolektorami wydechowymi

E30 325IS S38B36 Marcina

łapa silnika + poduszki aluminiowo-poliuretanowe

E30 325IS S38B36 Marcina

E30stka staje w niekończącej się kolejce do naszego lakiernika Tomasza 😉

E30 325IS S38B36 Marcina

wykonujemy pomiary aby upchnąć jak najszerszą felgę w seryjne błotniki

E30 325IS S38B36 Marcina

przy tych konkretnych rotorach jest to 9,5J na przód przy max camberze i grubej ladze

E30 325IS S38B36 Marcina

przy tych konkretnych rotorach jest to 9,5J na przód przy max camberze i grubej ladze

E30 325IS S38B36 Marcina

z tyłu wejdzie 10,5J przy max camberze na fasolkach

E30 325IS S38B36 Marcina

dobieramy jak najszerszy bęben, przy tym konkretnym rotorze jest to 6.5x16

E30 325IS S38B36 Marcina

przy max negatywie wejdzie 3.5cala rantu

E30 325IS S38B36 Marcina

przygotowujemy ranty błotników do zagniecenia - na zewnątrz błotniki pozostają nienaruszone

E30 325IS S38B36 Marcina

przygotowujemy ranty błotników do zagniecenia - na zewnątrz błotniki pozostają nienaruszone

E30 325IS S38B36 Marcina

przygotowujemy ranty błotników do zagniecenia - na zewnątrz błotniki pozostają nienaruszone

E30 325IS S38B36 Marcina

w międzyczasie zagniatamy i zabezpieczamy ranty błotników, aby uzyskać spas po opuszczeniu auta na zawieszeniu Airride

E30 325IS S38B36 Marcina

custom okucia do poduszek pneumatycznych naszego projektu i wykonania

E30 325IS S38B36 Marcina

w międzyczasie regenerujemy kompleksowo układ klimatyzacji

E30 325IS S38B36 Marcina

przewody zostały ocynkowane i na nowo zakute

E30 325IS S38B36 Marcina

zregenerowana sprężarka klimatyzacji i nowy osuszacz

E30 325IS S38B36 Marcina

w międzyczasie regenerujemy kompleksowo układ klimatyzacji

E30 325IS S38B36 Marcina

nowy rezystor wiatraka

E30 325IS S38B36 Marcina

wymieniamy lub regenerujemy najdrobniejsze elementy

E30 325IS S38B36 Marcina

przygotowujemy też customową aluminiową chłodnicę wody

E30 325IS S38B36 Marcina

przygotowujemy też customową aluminiową chłodnicę wody

E30 325IS S38B36 Marcina

przygotowujemy też magistralę wodną stricte pod E30

E30 325IS S38B36 Marcina

w międzyczasie trwa przygotowanie do lakieru

E30 325IS S38B36 Marcina

komorę malujemy tak jak w fabryce czyli zamalowujemy w kolor niektóre śruby i nakrętki

E30 325IS S38B36 Marcina

komorę malujemy tak jak w fabryce czyli zamalowujemy w kolor niektóre śruby i nakrętki

E30 325IS S38B36 Marcina

zmiana koloru, jednak pozostajemy przy palecie BMW

E30 325IS S38B36 Marcina

zmiana koloru, jednak pozostajemy przy palecie BMW

E30 325IS S38B36 Marcina

zmiana koloru, jednak pozostajemy przy palecie BMW

E30 325IS S38B36 Marcina

gotowe do uzbrajania

E30 325IS S38B36 Marcina

gotowe do uzbrajania

E30 325IS S38B36 Marcina

gotowe do uzbrajania

E30 325IS S38B36 Marcina

błotniki gotowe na 'przyjęcie' 10.5-calowych felg

E30 325IS S38B36 Marcina

błotniki gotowe na 'przyjęcie' 10.5-calowych felg

E30 325IS S38B36 Marcina

uzbrajamy komorę silnika

E30 325IS S38B36 Marcina

uzbrajamy komorę silnika

E30 325IS S38B36 Marcina

prównanie przed i po

E30 325IS S38B36 Marcina

prównanie przed i po

E30 325IS S38B36 Marcina

pompa ABS zrelokowana

E30 325IS S38B36 Marcina

nie zapominamy o najmniejszych detalach - nowo zakute i ocynkowane przewody klimatyzacji

E30 325IS S38B36 Marcina

nie zapominamy o najmniejszych detalach - nowo zakute i ocynkowane przewody klimatyzacji

E30 325IS S38B36 Marcina

nie zapominamy o najmniejszych detalach - nowo zakute i ocynkowane przewody klimatyzacji

E30 325IS S38B36 Marcina

nie zapominamy o najmniejszych detalach - nowo zakute i ocynkowane przewody klimatyzacji

E30 325IS S38B36 Marcina

nie zapominamy o najmniejszych detalach - tutaj zamek maski

E30 325IS S38B36 Marcina

nie zapominamy o najmniejszych detalach - filtr węglowy również znalazł swoje miejsce pod maską

E30 325IS S38B36 Marcina

nowy skraplacz klimatyzacji

E30 325IS S38B36 Marcina

nowy skraplacz klimatyzacji

E30 325IS S38B36 Marcina

nowy skraplacz klimatyzacji

E30 325IS S38B36 Marcina

chłodnica przygotowana pod włącznik wentylatora

E30 325IS S38B36 Marcina

chłodnica przygotowana pod włącznik wentylatora

E30 325IS S38B36 Marcina

BBS RS 16x10.5/9.5

E30 325IS S38B36 Marcina

polerowanie wibracyjne rotorów, wianków i śrub centralnych

E30 325IS S38B36 Marcina

polerowanie wibracyjne rotorów, wianków i śrub centralnych

E30 325IS S38B36 Marcina

ranty radinox z polerowanej stali nierdzewnej, aluminiowe oryginalne bębny, śrubki po zabiegu chromowania

E30 325IS S38B36 Marcina

felgi skręcone na oryginalnych śrubkach BBS

E30 325IS S38B36 Marcina

efekt końcowy, felgi skręcone, uszczelnione gotowe do montażu opon i wyważenia

E30 325IS S38B36 Marcina

efekt końcowy, felgi skręcone

E30 325IS S38B36 Marcina

efekt końcowy, felgi skręcone

E30 325IS S38B36 Marcina

efekt końcowy, felgi skręcone

E30 325IS S38B36 Marcina

przymiarka na gotowo na tylnej osi - parametry felgi dobrane pod fabryczne błotniki e30 - z drugiej strony przy opuszczenia auta bęben felgi dotyka już korpusu amortyzatora, po podniesieniu auta oczywiście luz się kasuje

E30 325IS S38B36 Marcina

przygotowujemy sanki przednie

E30 325IS S38B36 Marcina

wzmocnienia mocowania poduszek i sworzni wahaczy

E30 325IS S38B36 Marcina

wzmocnienia mocowania poduszek i sworzni wahaczy

E30 325IS S38B36 Marcina

wzmocnienia mocowań poduszek silnika

E30 325IS S38B36 Marcina

wzmocnienia mocowań poduszek silnika

E30 325IS S38B36 Marcina

wzmocnienia pod obejmy stabilizatora przedniego

E30 325IS S38B36 Marcina

wzmocnienia pod obejmy stabilizatora przedniego

E30 325IS S38B36 Marcina

maglownica E36

E30 325IS S38B36 Marcina

silnik gotowy do montażu

E30 325IS S38B36 Marcina

silnik gotowy do montażu

E30 325IS S38B36 Marcina

silnik gotowy do montażu

E30 325IS S38B36 Marcina

silnik gotowy do montażu

E30 325IS S38B36 Marcina

silnik gotowy do montażu

E30 325IS S38B36 Marcina

silnik ze względu na jego gabaryt montujemy od dołu

E30 325IS S38B36 Marcina

silnik zamontowany - spinamy osprzęt i elektrykę

E30 325IS S38B36 Marcina

uchwyty, adaptery, mocowania - wszystko w międzyczasie zostało przygotowane i ocynkowane

E30 325IS S38B36 Marcina

jak w każdym silniku "S" ze względu na kolizję z dolotem rurki od nagrzewnicy trzeba przyciąć i wprawdzić przewody na drugą stronę ściany grodziowej

E30 325IS S38B36 Marcina

silnik siedzi już na docelowej pozycji połączenia narażone na zarysowania podczas montażu i późniejszą korozję zabezpieczamy smarem miedzianym

E30 325IS S38B36 Marcina

silnik siedzi już na docelowej pozycji

E30 325IS S38B36 Marcina

silnik jest opuszczony maksymalnie nisko - wszystko po to aby zamknąć maskę a jednocześnie nie ingerować w geometrię zawieszenia i środek ciężkości auta

E30 325IS S38B36 Marcina

silnik jest opuszczony maksymalnie nisko - wszystko po to aby zamknąć maskę a jednocześnie nie ingerować w geometrię zawieszenia i środek ciężkości auta

E30 325IS S38B36 Marcina

spłycona i rozbudowana na boki miska olejowa dzięki spłyceniu miski mozna bezpiecznie auto opuścić niżej, a dzięki rozbudowie na boki zwiększamy pojemność układu olejowego oraz wydajność odbierania i oddawania ciepła przez miskę

E30 325IS S38B36 Marcina

spłycona i rozbudowana na boki miska olejowa dzięki spłyceniu miski mozna bezpiecznie auto opuścić niżej, a dzięki rozbudowie na boki zwiększamy pojemność układu olejowego oraz wydajność odbierania i oddawania ciepła przez miskę

E30 325IS S38B36 Marcina

czas na elektrykę silnika

E30 325IS S38B36 Marcina

wiązka została dostosowana do e30

E30 325IS S38B36 Marcina

dodatkowe okablowanie od m.in. wskaźników temp. oleju zostało puszczone fabrycznym złączem na fabrycznych konektorach tak jak w e30 m3

E30 325IS S38B36 Marcina

dodatkowe okablowanie od m.in. wskaźników temp. oleju zostało puszczone fabrycznym złączem na fabrycznych konektorach tak jak w e30 m3

E30 325IS S38B36 Marcina

dodatkowe okablowanie od m.in. wskaźników temp. oleju zostało puszczone fabrycznym złączem na fabrycznych konektorach tak jak w e30 m3

E30 325IS S38B36 Marcina

pompa wspomagania przed regeneracją

E30 325IS S38B36 Marcina

pompa zregenerowana

E30 325IS S38B36 Marcina

dyferencjał ze szperą S2.93

E30 325IS S38B36 Marcina

dodatkowy fant czyli dekiel szpery z dodatkowymi radiatorami wspomagającymi chłodzenie oleju z E30 M3 DTM

E30 325IS S38B36 Marcina

dodatkowy fant czyli dekiel szpery z dodatkowymi radiatorami wspomagającymi chłodzenie oleju z E30 M3 DTM

E30 325IS S38B36 Marcina

osprzęt silnika zamontowany

E30 325IS S38B36 Marcina

osprzęt silnika zamontowany

E30 325IS S38B36 Marcina

powoli nastaje porządek pod maską

E30 325IS S38B36 Marcina

nowe naklejki serwisowe zgodne z fabrycznymi dedykowanymi na rynek USA

E30 325IS S38B36 Marcina

nowe naklejki serwisowe zgodne z fabrycznymi dedykowanymi na rynek USA oraz faktycznym stanem pod maską

E30 325IS S38B36 Marcina

aluminiowa chłodnica oleju silnika w miejscu fabrycznej chłodnicy 325i - będzie omywana strumieniem powietrza z wlotu dokładki pod zderzakiem

E30 325IS S38B36 Marcina

aluminiowa chłodnica oleju silnika w miejscu fabrycznej chłodnicy 325i - będzie omywana strumieniem powietrza z wlotu dokładki pod zderzakiem

E30 325IS S38B36 Marcina

aluminiowa chłodnica oleju silnika - będzie omywana strumieniem powietrza z wlotu dokładki pod zderzakiem

E30 325IS S38B36 Marcina

nowo zakute zbrojone przewody olejowe w oplocie

E30 325IS S38B36 Marcina

składamy układ chłodzenia wody - zewnętrzna obudowa termostatu

E30 325IS S38B36 Marcina

składamy układ chłodzenia wody - najcieńsze dostępne na rynku wiatraki spala zostały "dopasowane" do silnika

E30 325IS S38B36 Marcina

dwa wiatraki ssące Spal o łącznej wydajności 2790m3/h oraz trzeci fabryczny wiatrak pchający od klimatyzacji

E30 325IS S38B36 Marcina

wiatraki wpasowane między chłodnicę wody a silnik

E30 325IS S38B36 Marcina

ostateczna pozycja silnika po uwzględnieniu pracy silnika na sztywnych aluminiowo-poliuretanowych poduszkach

E30 325IS S38B36 Marcina

ostateczna pozycja silnika po uwzględnieniu pracy silnika na sztywnych aluminiowo-poliuretanowych poduszkach

E30 325IS S38B36 Marcina

magistrala wodna

E30 325IS S38B36 Marcina

składanie auta ciąg dalszy

E30 325IS S38B36 Marcina

kilka detali z uzbrajania auta po lakierze

E30 325IS S38B36 Marcina

kilka detali z uzbrajania auta po lakierze

E30 325IS S38B36 Marcina

kilka detali z uzbrajania auta po lakierze

E30 325IS S38B36 Marcina

dodatkowy fant - tzw. duży narzędziownik w klapę bagażnika

E30 325IS S38B36 Marcina

składanie auta ciąg dalszy

E30 325IS S38B36 Marcina

składanie auta ciąg dalszy