Galeria

E30 325i Wojtka

E30stka Wojtka przyjechała do nas na kompleksowy serwis mechaniczny oraz poprawki blacharskie. Bardzo ciekawa baza - dwudrzwiowa 325i w wąskiej lampie w pełni oryginalnym stanie z ciekawym wyposażeniem, wisienką na torcie było wykonanie przez nas montażu oryginalnego pakietu ospojlerowania Mtechnik. Zakres prac obejmuje: prace blacharskie: kwadraty i podłoga, próg prawy, pas tylny i kieszenie prace lakiernicze: lakierowanie klapy tylnej i pasa tylnego lakierowanie i montaż pakietu MTechnik 1 prace mechaniczne: remont i serwis uszczelkowy silnika w szczególności osiowanie wału korbowego, kompleksowa obróbka głowicy, wymiana panewek montaż wspomagania oraz maglownicy z E36 wymiana układu wydechowego uszczelnienie skrzyni mycie komory silnika wymiana elementów gumowych i sworzni zawieszenia

E30 325i Wojtka

dwudrzwiowa 325i w wąskiej lampie w pełni oryginalnym stanie z ciekawym wyposażeniem m. in. tzw. intensywne zmywanie reflektorów

E30 325i Wojtka

dwudrzwiowa 325i w wąskiej lampie w pełni oryginalnym stanie z ciekawym wyposażeniem m. in. tzw. intensywne zmywanie reflektorów

E30 325i Wojtka

dwudrzwiowa 325i w wąskiej lampie w pełni oryginalnym stanie z ciekawym wyposażeniem m. in. tzw. intensywne zmywanie reflektorów

E30 325i Wojtka

silnik i skrzynia wymagają kompleksowego uszczelnienia

E30 325i Wojtka

Zaczynamy od wyjęcia silnika, który przejdzie pełen przegląd. Komora silnika - do umycia

E30 325i Wojtka

Komora po umyciu

E30 325i Wojtka

przed myciem

E30 325i Wojtka

po myciu

E30 325i Wojtka

przed myciem

E30 325i Wojtka

po myciu

E30 325i Wojtka

rozbieramy silnik i wymieniamy wszytskie uszczelki

E30 325i Wojtka

rozbieramy silnik i wymieniamy wszytskie uszczelki

E30 325i Wojtka

uszczelka pod głowicą jeszcze oryginalna

E30 325i Wojtka

robimy obróbkę zarówno dołu jak i góry silnika

E30 325i Wojtka

myjemy wszystko nie zapominając o najdrobniejszych zakamarkach

E30 325i Wojtka

myjemy wszystko nie zapominając o najdrobniejszych zakamarkach

E30 325i Wojtka

myjemy wszystko nie zapominając o najdrobniejszych zakamarkach

E30 325i Wojtka

głowica po kompleksowej obróbce

E30 325i Wojtka

głowica po kompleksowej obróbce

E30 325i Wojtka

myjemy wszystko nie zapominając o najdrobniejszych elementach - tutaj pompa oleju

E30 325i Wojtka

myjemy wszystko nie zapominając o najdrobniejszych elementach - tutaj pompa oleju

E30 325i Wojtka

myjemy wszystko nie zapominając o najdrobniejszych elementach - tutaj pompa oleju

E30 325i Wojtka

myjemy wszystko nie zapominając o najdrobniejszych elementach - tutaj pompa oleju

E30 325i Wojtka

myjemy wszystko nie zapominając o najdrobniejszych elementach - tutaj pompa oleju

E30 325i Wojtka

przy okazji dokładamy układ wspomagania, którego e30stka w specyfikacji Skandynawskiej nie posiadała

E30 325i Wojtka

przy okazji dokładamy układ wspomagania, którego e30stka w specyfikacji Skandynawskiej nie posiadała

E30 325i Wojtka

nowo zakuty przewód wspomagania

E30 325i Wojtka

składamy silnik spowrotem

E30 325i Wojtka

skłamy silnik wymieniając każdą najdrobniejszą uszczelkę i uszczelniacz

E30 325i Wojtka

składamy silnik spowrotem

E30 325i Wojtka

nowa tarcza sprzęgła

E30 325i Wojtka

umyty układ sprzęgła

E30 325i Wojtka

skrzynia również umyta i uszczelniona

E30 325i Wojtka

skrzynia również umyta i uszczelniona

E30 325i Wojtka

silnik wraca do komory

E30 325i Wojtka

pas tylny skrywał kilka tajemnic...

E30 325i Wojtka

tylna kieszeń była już amatorsko naprawiana

E30 325i Wojtka

tylna kieszeń była już amatorsko naprawiana

E30 325i Wojtka

niefachowa naprawa, przy której ktoś za pomocą szpachli próbował odtworzyć strukturę baranka

E30 325i Wojtka

niestety pod warstwą szpachli gniła blacha

E30 325i Wojtka

niestety pod warstwą szpachli gniła blacha

E30 325i Wojtka

wycinamy co zgniłe i odtwarzamy kieszeń i pas

E30 325i Wojtka

wycinamy co zgniłe i odtwarzamy kieszeń i pas

E30 325i Wojtka

wycinamy co zgniłe i odtwarzamy kieszeń i pas

E30 325i Wojtka

kieszeń naprawiona przy użyciu technologii zgrzewania - tam gdzie fabrycznie blacha była łączona na zakładkę - pozwala to na eliminację ponownej korozji

E30 325i Wojtka

kieszeń naprawiona przy użyciu technologii zgrzewania - tam gdzie fabrycznie blacha była łączona na zakładkę - pozwala to na eliminację ponownej korozji

E30 325i Wojtka

kieszeń naprawiona przy użyciu technologii zgrzewania - tam gdzie fabrycznie blacha była łączona na zakładkę - pozwala to na eliminację ponownej korozji

E30 325i Wojtka

kieszeń gotowa, odtworzone wszystkie fabryczne zgrzewy i przetłoczenia

E30 325i Wojtka

kieszeń gotowa, odtworzone wszystkie fabryczne zgrzewy i przetłoczenia

E30 325i Wojtka

kieszeń gotowa, odtworzone wszystkie fabryczne zgrzewy i przetłoczenia

E30 325i Wojtka

kieszeń gotowa, odtworzone wszystkie fabryczne zgrzewy i przetłoczenia

E30 325i Wojtka

kieszeń gotowa, odtworzone wszystkie fabryczne zgrzewy i przetłoczenia

E30 325i Wojtka

kieszeń gotowa, odtworzone wszystkie fabryczne zgrzewy i przetłoczenia

E30 325i Wojtka

pod szpachlą wygniła blacha

E30 325i Wojtka

pod szpachlą wygniła blacha

E30 325i Wojtka

wycinamy zgniłą blachę i odtwarzamy fabrykę

E30 325i Wojtka

wycinamy zgniłą blachę i odtwarzamy fabrykę

E30 325i Wojtka

kieszeń naprawiona

E30 325i Wojtka

epoksyd, mastyki, baranek i na koniec alpinweiss

E30 325i Wojtka

druga kieszeń gotowa

E30 325i Wojtka

cały pas tylny został na nowo polakierowany

E30 325i Wojtka

cały pas tylny został na nowo polakierowany

E30 325i Wojtka

na progu podobna historia, znowu próba odtworzenia struktury baranka za pomocą szpachli

E30 325i Wojtka

niestety pod spodem ukryta korozja

E30 325i Wojtka

niestety pod spodem ukryta korozja

E30 325i Wojtka

element progu wstawiony od nowa i odtworzone fabryczne przetłoczenie

E30 325i Wojtka

element progu wstawiony od nowa i odtworzone fabryczne przetłoczenie

E30 325i Wojtka

element progu wstawiony od nowa i odtworzone fabryczne przetłoczenie

E30 325i Wojtka

dbamy o najmniejsze szczegóły nie zostawiając śladów po naprawie blacharskiej

E30 325i Wojtka

dbamy o najmniejsze szczegóły nie zostawiając śladów po naprawie blacharskiej

E30 325i Wojtka

dbamy o najmniejsze szczegóły nie zostawiając śladów po naprawie blacharskiej

E30 325i Wojtka

dbamy o najmniejsze szczegóły nie zostawiając śladów po naprawie blacharskiej

E30 325i Wojtka

próg gotowy - bez śladów napraw

E30 325i Wojtka

próg gotowy - bez śladów napraw

E30 325i Wojtka

próg gotowy - bez śladów napraw

E30 325i Wojtka

bardzo ładna podłoga, w tym wypadku naprawy wymagało tylko mocowanie pedału gazu oraz okolice kwadratów

E30 325i Wojtka

oraz trzeba naprawić ślady nieumiejętnego podnoszenia auta...

E30 325i Wojtka

mocowanie pedału gazu

E30 325i Wojtka

mocowanie pedału gazu wypiaskowane

E30 325i Wojtka

wraca na swoje miejsce, uzupełniamy wygłuszenia podłogi

E30 325i Wojtka

uzupełniamy wygłuszenia podłogi aby było zgodnie z oryginałem

E30 325i Wojtka

została jeszcze klasyka gatunku, czyli tzw. kwadraty

E30 325i Wojtka

została jeszcze klasyka gatunku, czyli tzw. kwadraty

E30 325i Wojtka

kwadrat odtworzony zgodny z oryginałem, wykonany w fabrycznej technologii zgrzewania

E30 325i Wojtka

kwadrat odtworzony zgodny z oryginałem, wykonany w fabrycznej technologii zgrzewania

E30 325i Wojtka

kwadrat odtworzony zgodny z oryginałem, wykonany w fabrycznej technologii zgrzewania

E30 325i Wojtka

kwadrat odtworzony zgodny z oryginałem, wykonany w fabrycznej technologii zgrzewania

E30 325i Wojtka

kwadrat odtworzony zgodny z oryginałem, wykonany w fabrycznej technologii zgrzewania

E30 325i Wojtka

analogicznie postępujemy z lewą stroną

E30 325i Wojtka

analogicznie postępujemy z lewą stroną

E30 325i Wojtka

analogicznie postępujemy z lewą stroną

E30 325i Wojtka

kwadrat odtworzamy zgodnie z oryginałem, w fabrycznej technologii zgrzewania

E30 325i Wojtka

kwadrat odtworzamy zgodnie z oryginałem, w fabrycznej technologii zgrzewania

E30 325i Wojtka

kwadrat odtworzamy zgodnie z oryginałem, w fabrycznej technologii zgrzewania

E30 325i Wojtka

priorytetem jest aby nie pozostawiać śladów napraw blacharskich

E30 325i Wojtka

priorytetem jest aby nie pozostawiać śladów napraw blacharskich

E30 325i Wojtka

odtawarzamy fabryczne wygłuszenie podłogi

E30 325i Wojtka

pozostały jeszcze doły błotników, ratujemy oryginalne błotniki, na szczęście korozja nie jest zaawansowana i wystarczy wypiaskowanie i zabezpieczenie

E30 325i Wojtka

pozostały jeszcze doły błotników, ratujemy oryginalne błotniki, na szczęście korozja nie jest zaawansowana i wystarczy wypiaskowanie i zabezpieczenie

E30 325i Wojtka

pozostały jeszcze doły błotników, ratujemy oryginalne błotniki, na szczęście korozja nie jest zaawansowana i wystarczy wypiaskowanie i zabezpieczenie

E30 325i Wojtka

pozostały jeszcze doły błotników, ratujemy oryginalne błotniki, na szczęście korozja nie jest zaawansowana i wystarczy wypiaskowanie i zabezpieczenie

E30 325i Wojtka

pozostały jeszcze doły błotników, ratujemy oryginalne błotniki, na szczęście korozja nie jest zaawansowana i wystarczy wypiaskowanie i zabezpieczenie

E30 325i Wojtka

błotniki zabezpieczone i zamontowane

E30 325i Wojtka

nowa klapa tylna

E30 325i Wojtka

lakierujemy klapę tylną, ale przedtem usuwamy całkowicie stary lakier

E30 325i Wojtka

klapa gotowa

E30 325i Wojtka

na koniec montujemy pakiet Mtechnik

E30 325i Wojtka

na koniec montujemy pakiet Mtechnik i końcówki wydechu ze stali nierdzewnej

E30 325i Wojtka

na koniec montujemy pakiet Mtechnik

E30 325i Wojtka

na koniec montujemy pakiet Mtechnik

E30 325i Wojtka

na koniec montujemy pakiet Mtechnik

E30 325i Wojtka

i końcówki wydechu ze stali nierdzewnej

E30 325i Wojtka

e30stka w pełnym pakiecie MT1

E30 325i Wojtka

e30stka w pełnym pakiecie MT1