BMW E30 M52B28
Zakres wykonanych prac:
E30stka przyjechała z fabrycznym silnikiem M40 z zamysłem zamontowania jednostki M52B28. Silnik został nieco zmodyfikowany montażem kolektora ssącego z M50B25 dzięki czemu uzyskaliśmy na hamowni 234KM 305Nm. Aby wzmocnić siłę hamowania zamontowane zostało podwójne serwo hamulcowe, a układ sprzęgłowy zastąpiliśmy lekkim kołem zamachowym jednomasowym z kevlarową tarczą sprzęgła. Układ chłodniczy jest wspomagany elektrycznym wiatrakiem. Pod silnik M52 został zbudowany nowy układ wydechowy z końcówkami ze stali nierdzewnej. Komora silnika wymagała napraw blacharskich i nowego lakieru. Cały układ zawieszenia został zregenerowany, dołożyliśmy odświeżony dyferencjał o przełożeniu 3.38, doszły nowe miedziane przewody hamulcowe i paliwowe. Precyzja układu kierowniczego została poprawiona poprzez użycie maglownicy z E36.